Skip to Content

Polityka prywatności

Poufność i przetwarzanie danych

Standardowe warunki i zasady poufności oraz przetwarzania danych osobowych w przypadku korzystania z usług Kancelarii

  1. W okresie świadczenia usług, a także po ich zakończeniu, wszelkie informacje, dane, dokumenty oraz materiały dotyczące działalności Klienta, które nie są ogólnie dostępne i z którymi Kancelaria zapoznała się lub które uzyskała w związku z wykonywaniem usług, nie mogą być udostępniane, ujawniane lub przekazywane przez Kancelarią osobom trzecim bez zgody Klienta. Powyższe nie dotyczy informacji, danych i dokumentów przekazywanych organom podatkowym, celno-skarbowym lub innym organom administracji państwowej, sądom itp. w związku z usługami wykonywanymi przez Kancelarię na zlecenie Klienta.
  2. W przypadku niedochowania tajemnicy, o której mowa w wyżej, Klient ma prawo dochodzenia odszkodowania za poniesione rzeczywiste szkody.
  3. W związku z przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych i celem spełnienia przepisów określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.U. UE L z 2016 r. Nr 119, str. 1 (RODO),  Kancelaria oświadcza, iż staje się administratorem przekazanych jej danych osobowych Klienta, co narzuca na Kancelarię obowiązki określone w Klauzuli RODO poniżej.
  4. Klient i Kancelaria zgodnie ustalają, że dane osobowe dostarczone przez Klienta, jego pracowników lub/i przedstawicieli będą przetwarzane przez Kancelarię w związku i na potrzeby świadczenia usług na rzecz Klienta.

Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − Kancelaria informuje, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Andrzej Andrusiuk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Andrzej Andrusiuk Kancelaria Doradztwa Podatkowego, NIP: 537-160-52-66, adres email: [email protected].
  2. Jako administrator będziemy przetwarzać Państwa dane wyłącznie w celu wypełnienia prawnego obowiązku prawnego w związku z usługami doradztwa podatkowego świadczonego przez Kancelarię tak długo, jak wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, oraz w celu komunikacji z Państwem.
  3. Kancelaria przetwarza następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę urodzenia, płeć, narodowość, miejsce urodzenia, adres email, numer telefonu. Przetwarzanie danych polegać będzie na ich przechowywaniu w odpowiedniej formie.
  4. Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, https://uodo.gov.pl/).


Doświadczenie Profesjonalizm Poufność